0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
قوانین و شرایط استفاده از گارانتی

شرایط استفاده از خدمات گارانتی:

 

1.1 بلافاصله پس از دریافت محصول و قبل از استفاده حتما کد گارانتی محصول خود ‌را در آدرس  nalinoco.com/guarantees  ثبت کنید.

1.2 در صورت عدم ثبت کد گارانتی محصولات شما شامل 2 سال خدمات رایگان نمیشود، و میبایست از خدمات پس از فروش استفاده نمائید.

 

2. در صورتی که بعد از خرید محصول و دریافت آن (قبل از استفاده)، محصول دچار هر نوع مشکلی از قبیل شکستگی، نقص فنی، خوردگی و... بود محصول را استفاده ننمایید و آن را به همراه کلیه اقلام همراه و جعبه به فروشنده عودت نمایید و محصول نو دریافت کنید، جهت انجام این کار نیاز به هیچ گونه مراجعه به پشتیبانی نالینو ندارید و فروشنده موظف است کالا را تحویل گرفته و با کالای سالم تعویض نماید، درصورتی که محصول به شکل اینترنتی از فروشگاه اینترنتی رسمی نالینو به آدرس Nalinoco.com خریداری شده باشد و پس از تحویل، محصول دچار مشکل باشد، میتوانید از طریق پنل شخصی خود در قسمت ثبت تیکت مشکل محصول را اعلام نمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

 

 3.1 جهت ثبت درخواست گارانتی میبایست از طریق لینک nalinoco.com/guarantees اقدام نمائید.

3.2 پس از ثبت درخواست گارانتی میتوانید نتیجه را از طریق پیامک و پنل شخصی خود در وب سایت رسمی نالینو به آدرس Nalinoco.com پیگیری نمایند.

3.3 پس از ثبت درخواست گارانتی، کارشناسان ما طی ۲۴ ساعت درخواست شما را بررسی میکنند.

3.4 در صورت پذیرفته شدن درخواست، ۳ الی ۵‌ روز کاری زمان لازم است تا محصول جدید از طرف مجموعه برای شما ارسال گردد.

(لازم به ذکر است جهت دریافت محصول جدید میبایست داغی محصول (محصول دچار مشکل) بدون درب، به پیک تحویل داده شود تا پیک اجازه تحویل کالای جدید را داشته باشد.)

3.5 در صورت رد شدن درخواست گارانتی، علت رد شدن داخل پنل شخصی شما ذکر میشود (در اکثر موارد رد شدن درخواست به علت نقص آدرس و یا مشخص نبودن مدل محصول و تصویر ناواضح است)، با بررسی علت رد شدن درخواست و اصلاح آن میتوانید مجدد درخواست خود را ثبت نمائید.

3.6 مواردی مانند پوسته شدن، چسبندگی و تبله کردن پوشش، شامل خدمات رایگان گارانتی میشوند، اما مواردی که در اثر استفاده نامناسب از محصول بوده است مانند سوختگی، یا فرورفتگی روی سطح ظروف در اثر استفاده از قاشق فلزی شامل خدمات رایگان گارانتی نمیشوند و میتوانید از خدمات پس از فروش استفاده نمائید. (برای این کار طبق توضیحات بند 11 اقدام نمائید.)

(نحوه استفاده صحیح و نگهداری از محصول در برگه گارانتی توضیح داده شده است)

 

4. درب های شیشه ‌ای به هیچ وجه شامل گارانتی نمیشوند و تنها در صورتی که درب محصول قبل از هرگونه استفاده و درون جعبه دچارآسیب شده باشد میتوانید همانند بند 2  اقدام نمائید.

 

5. مشتریانی که مدت زمان 2 ساله گارانتی محصولشان به پایان رسیده است، بیش از دوسال میباشد که محصول را خریداری نموده‌اند و یا درخواست گارانتی محصول آن‌ها تایید نشده است، میتوانند در صورت آسیب دیدگی محصول از خدمات پس از فروش مجموعه نالینو استفاده نمایند.

 

6.1 نحوه استفاده از خدمات پس از فروش: مشتریان میتوانند از طریق تیکت یا چت آنلاین سایت مجموعه پیام بدهند و بعد از توضیح و ارسال عکس محصول ، منتظر بررسی کارشناسان نالینو بمانند، کارشناسان طبق مدل محصول هزینه تعویض و‌ جا به جایی محصول را به اطلاع شما میرسانند.

6.2 پس از پرداخت هزینه توسط شما و ارسال فیش واریزی برای کارشناسان، درخواست شما ثبت میگردد و بعد از ۳ الی 5 روز کاری محصول جدید ارسال میگردد.

 

7. برای ثبت تیکت میتوانید از لینک زیر اقدام نمایید:

nalinoco.com/customer/tickets